mandag den 14. juli 2008

Empire Top færdig


Så blev min Empire Top endelig færdig..



Jeg må indrømme, at jeg flere gange undervejs var meget i tvivl om, hvorvidt den blev en succes eller ej, men siden jeg har taget billedet, har den været klistret til mig, så det må siges at være en succes.
Den er bare dejlig at have på. Når jeg på et tidspunkt er færdig med at amme, og min barm bliver normal størrelse igen, vil den dog blive for stor.
Det kan være, at jeg til den tid vælger at lave den om til noget andet..



Faktaboks:

Opskrift:Lilygo Empire Top fundet via Ravelry (kræver login, og købt online

Garn: Papua båndgarn i egyptisk bomuld fra Adriafil. Købt hos Uldgården, der har ydet en hurtig og god betjening.

Ændringer i forhold til opskrift: Jeg har ikke strikke et nederste Lace-stykke så langt som i opskriften, da jeg ikke vil have en tunika. Der er også udtagninger, hvor der skulle tages masker op mellem 2 andre masker, og derefter strikkes i den forreste maske. Der har jeg konsekvent strikket i den bagerste, da jeg ellers vil lave et stort hul. Det betyder godt nok, at finishen måske ikke helt er som planlagt, men det blev det pæneste, jeg kunne præstere..

Hot or Not: Klart hot!! Hvad der skal ske med den, når den bliver for stor efter endt amning og nogle kilo lettere, har jeg dog ikke fundet ud af endnu, men den vil blive brugt flittigt indtil da..

Ingen kommentarer: