fredag den 3. oktober 2008

Jeg elsker bare Bornholm

Men det er også dejligt at komme hjem igen..




Billederne er fra Svaneke, hvor vi boede. Jeg er meget betaget at klipperne, der stikker frem overalt på jorden. Det er helt fantastisk at gå på klipper midt inde i skoven..
I Svaneke er der skodder for dørene, så vinden ikke piber ind i huset, når det stormer. Meget charmerende. Ud over det er Svaneke " syndens by". De kalder den godt nok selv " Den søde tands by", men det kommer vel an på øjnene der ser det??!! Der er hjemmelavede bolcher, karamaller, is, lakrids, øl og chokolade. Det er vist et held, at jeg ikke tog på, mens vi var der.


Strikkemæssigt går det langsomt fremad. Der går godt meget tid med en baby. Det havde jeg helt glemt. Lige så snart der bliver gjort noget færdigt, giver jeg lyd fra mig.

Ingen kommentarer: