søndag den 16. november 2008

"Hvad sagde jeg??"

Jeg har i flere år plaget min mand om at få et tv i soveværelset. Jeg har aldrig haft et fjernsyn på værelset , da jeg boede hjemme, og har længe haft en eller anden romantisk forestilling om, hvor hyggeligt det kunne være.
Efter vi har fået nr. 2 barn er den store begyndt at plage om at få en voksen med op om morgenen og for at se tv, hvilket vi ikke gider. Så vi tænkte at hvis vi fik et tv i soveværelset, så kunne han se lidt tegnefilm, mens vi sov videre..
Som sagt, så gjort. Svigerfar havde et lille i overskud, som vi satte op i soveværelset. Endelig fik jeg min drøm opfyldt..

Hvad skete der så?? Efter at have tændt fjernsynet 1 gang inden jeg skulle sove, var jeg færdig med det. Hold op hvor der er forstyrrende.. Storebror har set tegnefilm derinde 1 gang, og det resulterede i at lillesøster vågnede...
Slut med det, og min mand går og med et lumsk smil og siger " hvad sagde jeg?? Det er ikke til at have et tv i soveværelset.."

Jeg hader, når mænd får ret....

Ingen kommentarer: