tirsdag den 20. januar 2009

Klar til aflevering

Printeren strejkede heldigvis ikke, og jeg priste mig lykkelig for at jeg sørgede for blækpatroner og papir i god tid, for det hele blev brugt.



Nu ligger der 10 eksemplarer af mit HDO projekt I.. De skal afleveres på torsdag, så jeg har gooooood tid. Jeg tror aldrig nogensinde, jeg har lavet et projekt færdig 2 dage før deadline..

Hvad jeg skal i morgen?? Ingenting! Jeg skal dog lige have fortalt om mine januarprojekter, for der er blevet strikket lidt, og så skal min arbejdspc lægges i tasken, for nu vil jeg holde barselsorlov - ihvertfald lige til jeg skal have læst lektier til lektionen på torsdag..

Nu vil jeg se dyner. Jeg er træt som et helt alderdomshjem. Gad vide om jeg vågner, hvis den mindste begynder at græde?

Ingen kommentarer: