søndag den 1. februar 2009

2 ret 2 vrang

I øjeblikket strikker jeg 2 ret 2 vrang, så jeg er ved at kaste op.. 2 projekter med rib, det er altså 2 for meget..



Troede ellers, at jeg var ved at være færdig med det ene projekt; I går under finalen i Melodi Grandprix, lukkede jeg min kringletop af. Nu har jeg så brugt formiddagen på at finde ud af, at få vendt og drejet skidtet, så det passede med tegningen. Da jeg så endelig mener at have fundet løsningen, begynder jeg at sy sammen i ryggen. Vil lige være helt sikker på at det er rigtigt, så jeg prøver den halvvejs i syningen.

Der er lukket for stramt af....



Lige nu har jeg mest lyst til at kyle den ad h.... til.

Det kan være at jeg bare skal lave noget andet. Min cabled/rib cardigan mangler bare at blive skyllet op, spændt ud, syet sammen og få en krave. Gider jeg?? Egentlig ikke..



Har bare besluttet, at der ikke kommer nyt på pindende inden den er færdig. Kurven bugner.. Må hellere få det gjort.

2 kommentarer:

marianne sagde ...

Ja det lyder træls.
Men nyt sengentøj og vinter luft det er bare dejligt. Man må tage det sure med det søde. God dag til dig.

Lavendel sagde ...

Hej hvor den trøje er flot- hvor køber man opskriften til den???