tirsdag den 31. marts 2009

½ nøgle garn

Kender I det med at der liiige nøjagtigt ikke er garn nok til et gøre et projekt færdigt?? Sådan har jeg det lige nu. Arwetta strømpegarnet slipper helt sikkert op, og jeg håber at luxoren holder. Jeg vil godt nok være træt af at købe en hel spole mere, for at bruge næsten ingenting. Jeg strikker videre med spænding, og så må jeg finde ud af, om der er mere af samme indfarvning, jeg kan købe.



Ellers er Kiwien et lækkert stykke striktøj. Jeg tror helt sikkert at Mathilde skal have en udgave på et tidspunkt.

Sidder og ser Gladiator. God film, der er set før, men som kan genses. Den vandt på absolut ulige vilkår, kampen mod at få læst ledelse om stress og stresshåndtering.

3 kommentarer:

britt sagde ...

Jeg har strikket Kiwi af en tråd strømpegarn og en tråd Luxor fino. Kiwi var str 8 år og der var godt nok ikke meget tilbage af de 200 gram bomuld, der var på conen....måske lykkes det lige præcist for dig..
:-) Britt

Nette sagde ...

Hvordan er det gået, Lisbeth?

Da jeg var barn, sagde min mor altid, at hun hellere måtte strikke hurtigt, så hun kunne nå at blive færdig, inden garnet slap op.
Mon ikke alle strikkere kender den fornemmelse? ;-)

Lisbeth sagde ...

Britt, min matematiske nørdehjerne, har regnet ud til at jeg liiiige akkurat får nok i str. 6 år. Jeg har lige fået et nøgle arwetta ind ad døren. Desværre i en anden indfarvning, så det bliver lige testet i morgen i dagslys..
Nette, jeg synes det er et fantastisk udtryk, som jeg godt kender følelsen af :-)