fredag den 29. maj 2009

Hvor heldig har man da lov til at være??

Jeg afsluttede Human Ressource Management faget på mit HD studie i går med et 10-tal til mundtlig eksamen !!!! :-)

Men det er lige før jeg var mere heldig end godt var, fordi jeg trak mit absolutte yndlingsemne; ledelsesbaseret coaching. Et ledelsesværktøj jeg bruger dagligt, så der var masser af eksempler fra hverdagen, der kunne trækkes frem.
Heldig, heldig, heldig, heldig..... Og jeg mødte ikke frem i hele efterårssemesteret fordi jeg stadig ammede Mathilde...


Så jeg har taget en velfortjent slapper idag, og nydt det dejlige vejr.






Jeg har dog fået plantet i krukker. Planterne stod og ventede, og trængte gevaldigt til nyt jord og vand.
Min Hanami-stola er kommet af pindende. Jeg skal lige have repareret en løbemaske, og så skal det skylles op. Det må jeg hellere gøre i aften, så det kan være klar til familiefest i morgen. Faktaboks kommer med billeder af det færdige sjal.
Jeg er også kommet et godt stykke på mit rundpindeetui, der skal filtes. Det bliver færdigt i pinsen.

Selvom jeg har brugt en del tid med eksamenslæsning, har jeg også fået lavet et slips til min storebror i fødselsdagsgave. Billeder kommer om lidt. Lige nu skal jeg se Disneysjov og spise popcorn...

Ingen kommentarer: