torsdag den 15. oktober 2009

Overspringshandling

I et anfald af gør-et-eller-andet-for-at-undgå-at-skrive-opgave, købte jeg garn i weekenden.

Lækkert Holstgarn til en Linnea til Mathilde. Jeg har hørt meget om det, men det er først nu at jeg kan gramse. Glæder mig så meget til at komme igang. Der røg også lige nogle farvekort med i købet. Nøøj, der er mange flotte farver.







Der kom også noget Arwetta Strømpegarn med posten til en vest til Laurits.

PS: Jeg har gjort min grønne T-shirt færdig. Når den er vasket og tørret kommer den på bloggen.

Det er godt at jeg har ferie i uge 45 :-)

2 kommentarer:

Karin Grøn sagde ...

Det ser fint ud- de Rasmillamodeller er så søde- dem er jeg temmelig vild med. Det er noget lækkert garn du har investeret i.

EnHeberg sagde ...

Smukke ting, du har valgt!