fredag den 15. januar 2010

Mini Scraps



Mathildes mini scraps har egentlig været færdig siden nytår, men jeg har ikke fået taget billeder og haft tid til at sætte mig og skrive før nu.

Jeg har taget Annes Scraps, og kogt den ned til børnestørrelse. Et sjovt lille projekt.

Faktaboks:
Opskrift: Scraps
Garn: 65 gram Schoppel Wolle og Arwetta strømpegarn ( den ensfarvede blå kant). Alt er taget fra lageret
Hot or Not: HOT. Den er bare så sød til hende. Lige nu er jeg ved at lave en til min niece
Ændringer: Målte pigebarnet og rettede til i størrelsen

2 kommentarer:

Pernille sagde ...

Den er bare super sød! :o) En rigtig god lørdag til dig og dine.

EnHeberg sagde ...

Hvor er den smart.
Jeg vil også strikke en eller to i forskellige rester. Men nu er jeg jo i gang med sjalet af Christel Seyfarth :) Og har fået bestilling på prinsesvøbet fra en kollega. Så engang skal jeg også strikke den.