mandag den 24. maj 2010

Jeg lever stadig..

Jeg er bare ved at læse til eksamen.. En gang imellem sniger jeg mig til at strikke 3 pinde.

På onsdag k. 10.05 skal jeg trække spørgsmål og en lille time senere står jeg med min karakter i strategi.
Onsdag d. 9. juni er det sidste eksamen, der er en tværfaglig skriftlig 6 timers eksamen, hvor der både skal inddrages strategi, Human Ressource Management og organisationsteori.

Når de er bestået (HOST, 7 - 9 - 13..)kan jeg kalde mig HDO..

Vi ses på den anden side..

2 kommentarer:

EnHeberg sagde ...

Vi ses. Jeg krydser for dig!
Har prøvet at sende dig mail i dag, men de kom fluks retur pga størrelsen.
Du hører fra mig.
Knus Louise

Tris sagde ...

Jeg krydser fingre.... og priser mig lykkelig for at jeg for laaaaang tid siden besluttede at jeg ikke behøvede at krydre min ingeniør-eksamen med en HD... ;o)