søndag den 29. august 2010

Tiden rakte ikke

Havde en klar plan om at lave et indlæg om de par projekter, jeg har gang i lige nu, men tiden rakte ikke til.

Laurits har fødselsdag i dag, så huset har været fuldt af gæster i eftermiddag. Forberedelserne tog længere tid end planlagt, fordi min mand arbejdede 17 timer i går og kørte på arbejde lige efter rundstykkerne i morges og kom hjem ½ time før gæsterne. Så jeg har været alene med børnene, hvilket er ok, hvis det ikke er fordi at Mathilde er kommet i selvstændigheds- og jeg-vil-have-storebrors-legetøj fasen. Hold da op det er belastende at børnene konstant er i konflikt.

Laurits blev 6 år. Vi havde flottet os og købt en Nintendo DSI XL



Et hit!! Jeg så næsten ikke noget til drengen hele dagen. Jeg tror han sagde tak for gaven 3-4 gangen.

Et andet hit jeg klart kan anbefale er Legos nye brætspil. Laurits fik 3 forskellige og vi fik spillet det ene her til aften. Det er noget nær genialt, når man som mig både er vild med Lego og brætspil..

Ingen kommentarer: