torsdag den 4. november 2010

Den der mavefornemmelse..

Jeg har siden jeg var lille, haft anfald af hjerteflimmer. Heldigvis sjældnere og sjældnere. Jeg har måske haft det 2 gange de sidste 5 år, og jeg har fundet ud af, at jeg får det, når jeg kommer igennem en presset periode, og tingene lige pludselig flasker sig for mig.

Jeg fik det igen igår, nogle timer efter at jeg havde taget en stor beslutning om at jeg vil være selvstændig og starte min egen lille forretning.

Det kan vel kun betyde, at jeg har taget den rigtige beslutning??!

Jeg vil undervise i salg og/eller sælge på freelance basis. Lige nu er det kun på idébasis, men jeg vil arbejde videre med nogle flere konkrete idéer...

Glæder mig ..

3 kommentarer:

Lydert sagde ...

Det lyder rigtig spændende, pøj pøj med det

Jørn sagde ...

Hej Sösje. Stort tillykke med beslutningen. Alt held og lykke herfra

EnHeberg sagde ...

Al mulig held fra mig også!
Sejt :)