onsdag den 1. december 2010

Blogleg #1

I dag er første dag i december-bloglegen. Jeg skal vise et billede af mig selv, der er taget for nyligt og skrive 5 ting om mig selv.



Billedet af taget af Laurits i søndags. Sådan ser jeg åbenbart ud,når jeg snakker med naboen, set fra øjnene af en 6-årig.. Det er iøvrigt min nye hue, jeg har på..
Så den kommer der også lige lidt info på.

Først 5 ting om mig selv:

1) Jeg er kaffe-holic, og kan sagtens sove, selvom jeg lige har drukket flere kopper mocca

2) Jeg har som minimum kontakt med min tvillingesøster 1 gang om dagen. Enten sms, chat på facebook eller opkald.

3) Jeg trives umådelig meget ved at gå hjemme og arbejde på opstarten af mit eget firma.

4) Har trods det, et enormt stort socialt behov ( hvem sagde interessekonflikt?)

5) Jeg synes det er fedt at bo i en lille provinsby, hvor jeg kan snakke mig igennem hovedgaden, fordi jeg hele tiden møder folk, jeg kender :-)


Og nu til noget helt andet :-)

Faktaboks på huen
Opskrift: Waffle Slouch
Garn: 87 gram Cascade 220 købt her. Elsker simpelthen det garn. Det er ikke sidste gang, jeg bruger det
HOT/NOT: HOOOT. Elsker den, og har den på hver gang, jeg er ude.

Ingen kommentarer: