mandag den 24. januar 2011

Award




Har været så heldig at modtage denne skønne award fra sannepkunst, med begrundelsen; Til Lisbeth BARELIGEENPINDMERE , fordi vi bor tæt på hinanden. Fordi hun er vildt dygtig med strikkepinde og fordi, at hun snart skal lære mig og strikke, hun ved det bare ikke selv endnu :)

Ved slet ikke, om jeg har tålmodigheden til at lære det fra mig, men nu får vi at se. Jeg er ihvertfald vældig smigret over den begrundelse.

Awarden er en blogleg, hvor jeg skal fortælle 8 ting om mig selv.

1. Som nogen af jer nok ved, har jeg en tvillingesøster, jeg deler hobby med. Vi har kontakt med hinanden daglig. Nogle gange bare en sms, hvor der står: "så er ærmet færdigt" eller "øv, jeg er nødt til at sprætte op".

2. Vi overvejer kraftigt at få lavet en DNA test. Vi er født med 2 moderkager, men ligner hinanden så meget både af udseende og sind, at vi må være én-æggede. I teorien kan dette godt lade sig gøre.

3. Jeg har kendt Michael i 15 år, og været gift med ham i 7½. Det vil sige, at jeg var næsten 18½, da vi fandt sammen. Vi er hinandens modsætninger, hvilket vi begge trives med. Det bliver aldrig et kedeligt ægteskab..

4. Jeg er medlem af Ladies Circle, der er et verdensomspændende netværk af spændende kvinder. Eller som Michael formulerer det; verdens største sladderklub. Det er et frirum af grin og fortrolighed, jeg værdsætter utroligt meget.

5. Jeg drømmer om at løbe en halvmaraton, men kan ikke rigtigt komme længere end 5 km, hvilket irriterer mig grænseløst.

6. Selvom jeg pt ikke har noget arbejde, er jeg elendig til at få lavet noget herhjemme. Der har ligget stof til gardiner klar i 3 måneder, uden at de af den grund er blevet syet.

7. Jeg trives ikke med rod, men er elendig til at holde orden, og jeg hader at rydde op. Dårlig cocktail. Det gør det ikke bedre, at jeg er støvallergiker, og derfor har det bedst, når her er rent og pænt.

8. Skal til jobsamtale i morgen. Det er faktisk samtale nr. 2, så det er den afgørende finale. Første samtale var med en rekrutteringsfyr, og denne samtale er med samme fyr, plus ham, der måske bliver min chef, og hans chef. Kryds lige fingre ik'?

Det er så meningen, at jeg skal sende den videre, men jeg synes efterhånden at den har været hos mange, så jeg tror dælme ikke, jeg kan finde en, der ikke har fået den.
Håber ikke, der er nogle, der føler sig snydt.

1 kommentar:

Pauseknappen sagde ...

Tillykke med Awarden!
Dejligt med en påskønnelse :O)
Kender godt dilemmaet med at skulle sende videre, det er næsten uoverskueligt, smil. Da jeg fik min, gik der hurtigt en hel dag, med at gå til og fra computeren for at søge efter de rette modtagere!
Kik forbi hos mig hvis du får lyst, måske jeg kan friste med en give away eller to?
Hej hej