lørdag den 12. februar 2011

Sådan er min udsigt lige nu. Børnene blev lidt impulsivt taget med hjem af mine svigerforældre i eftermiddag, og nu sidder vi i sofaen med hver sit glad rødvin, efter en god middag.



Børnene skal hentes i morgen formiddag. Inden det kommer så vidt, udnytter vi stilheden til at gøre rent i hele huset, så der er klar til den store fødselsdagsfest for Michael.
Han har bestilt gammeldags æblekage til eftermiddagskaffe, så det får han når hele familien kommer og fejrer ham. Eller ihvertfald dem, der bor i nærheden..


Jeg blev spurgt, hvordan lynlåsen blev syet fast i pungen. Håber dette nærbillede viser, hvordan jeg har syet tråden i henholdsvis lynlås og folder.



Jeg har brugt denne DIY, der viser det trin for trin. Nemt at gå til.

Der blev lavet endnu flere perleting i dag. Har ikke fået taget billeder, men det kommer.

Ingen kommentarer: