onsdag den 18. maj 2011

Jeg vandt!


Troede ikke mine egne øjne, da jeg så at jeg vandt denne bog. Har resten af serien, der er læst en del gange efterhånden, selvom det efterhånden er nogle år siden.
Nu er det vist en anledning til at få læst hele serien..

Jeg vandt den hos hende her.

Dejlig afslutning på en lang og anstrengende dag. Sidder faktisk med en underlig kvalme og mudren i maven. Bare fordi, at ham jeg skulle tilbringe dagen med, kom anstigende med den ledeste snue og herpes udbrud. Blev faktisk ret irriteret over hans tendens til at læne sig ind mod mig, når han lige skulle kommentere et og andet. Han vil gøre en god figur overfor en god kunde (tildels mig), men jeg synes ikke det er god tone, at møde op halvsyg. Hvis det ikke kan undgåes, så kan man i det mindste undgå at komme så tæt på andre, at man kan risikere at smitte.

Men irritation over dagen forsvinder helt, når jeg finder ud af, at jeg har vundet noget! JJJAAAE!!

2 kommentarer:

ettej sagde ...

Nej, hvor heldigt.
Er netop selv blevet færdig med at læse bogen. (Har hele serien nu)
Rigtig god bog. Føler mig helt tom indeni, for hvad skal jeg nu læse??

Hannestrik sagde ...

Tillykke, der er ikke noget så skønt som en god bog, og et godt strikketøj ;-)