søndag den 7. august 2011

(u)frivillig blogpause

Lige pludselig er der gået næsten 2 måneder, og jeg har hverken skrevet indlæg eller læst nogle af jeres andres indlæg..

Det har jeg i sinde at lave om på. Mathilde kjole er færdig, jeg er igang med en nederdel til hende, og et tørklæde til mig selv.
Fabeldyret no. 2 er også på vej op af kurven igen. Modtageren, der skal have den i barselsgave blev nemlig født idag.

Lige nu sidder jeg med den ene fod tapet op. Kom til at vælte, da jeg absolut skulle prøve en kængurustylte i går. Ledbåndet er forstrukket..
Jeg starter op efter ferien i morgen. Det vil sige, at Mathilde også starter sin allerførste dag i børnehave..

En af grundende til at jeg ikke har skrevet er, at min pc med billeder er gået ned, og jeg kan ikke få min mobil til at oploade billeder. Så derfor bliver det her indlæg altså uden billeder.

Må til at få den lavet...

2 kommentarer:

von Dörnis sagde ...

Ærgeligt med den mobilopload som ikke virker. Ville gerne have set gipsen. Selvfølgelig også ærgeligt med din fod. Tænkt på alt det som du nu kan få strikket, lænket til stolen.

iphone reparation København sagde ...

Ja, tiden går hurtigt om sommeren :)


Sommerhilsen


Pelle
http://iphonereparationkøbenhavn.dk/