fredag den 9. marts 2012

Garnkup


Elsker at lave garnkup.

Min søster fandt sort strømpegarn i Fakta til en flad femmer pr nøgle. Coops strømpegarn er faktisk fint at lave trøjer af. Det er dejligt blødt og nemt at vaske.

Nu er mit dilemma bare hvilken trøje, der skal vækkes til live.

Jeg har to i tankerne; Syren (Ravelry-link) eller Overblik (Ravelry-link). Begge fra Annette Danielsens bog Strik en Stund. Har desværre ikke nogle billeder af dem.

Hvilken mener I vil gøre sig bedst i sort? Har I måske andre forslag?

5 kommentarer:

Unknown sagde ...

hej Lisbeth..

Tror nu de begge vil være fine i sort, men der er ingen tvivl om at det er blusen Overblik som jeg er vild med..
Det er jo smag og behag.. men du har nu hørt min dom..

Lone

Uldbegavet sagde ...

Jeg tror også overblik vil være bedst i sort, da syren er en lidt romantisk model, der efter min mening bedst vil gøre sig i pasteller, men det er jo en smagssag.

Lisbeth sagde ...

Havde ikke lige tænkt på at syrenen er for feminin til at blive lavet i sort, men I har da helt ret.

EnHeberg sagde ...

Jeg er fuldstændig enig :)
Klart Overblik!

Gustavs mor sagde ...

Det er skønt når man laver et garnkup :) Melder mig lige som fast læser på din hyggelige blog, og glæder mig til at følge dig.