søndag den 6. januar 2013

Så legede jeg lige det var forår..




Jeg har brugt weekenden på at lege med perler. Det er lige hvad energi-niveauet kan klare.




Jeg er blevet nedlagt af en træls lungebetændelse, der i den grad tapper mig for kræfter. Det har også betydet, at jeg ikke har været på arbejde endnu efter nytår. Jeg satser dog på at komme afsted i morgen. Mit skema er blankt, så jeg vil tage en kort dag med forberedelse. Håber jeg kan holde til det.

 
 
Mine vanter mangler kun knapper før de er færdige. Der skal være en pyntekant ned langs oversiden af hånden. Jeg har besluttet at de skal være neongule. Min nærighed forhindrer mig dog i, at betale 6,5 kr pr knap, når jeg skal bruge 20 små. Så nu har jeg købt neongul cernit-ler, og så vil jeg selv lave dem.
Jeg har dog aldrig prøvet det før, så jeg er lidt spændt på udfaldet.


1 kommentar:

dqpage sagde ...

God bedring til dig.
hilsen Mona