torsdag den 27. juni 2013

Endelig et kreativt indlæg

Jeg har gang i en masse - og så alligevel ikke.

I øjeblikket er jeg ved at lave om på kontoret og derved rydde op i alle mine ting. Var slet ikke klar over at jeg havde SÅ meget puller.. Der skal nok komme før/efter billeder, når jeg bliver helt færdig.

Jeg afslutter skoleåret i aften med dimissionsfest. Jeg glæder mig til at se mine dejlige voksne elever med deres huer med mørkelilla bånd.

De har i årets løb givet mig deres røde pulltabs fra deres Cult-sodavand. Det var oplagt at lave et armbånd af dem, som jeg kan have på i aften. Mon de fanger, at det er deres pulltabs, der er brugt? :-)


4 kommentarer:

laj [tulipan-hygge] sagde ...

God aften.

Flot armbånd

dqpage sagde ...

sejt armbånd.
og tillykke med dine første dimitender :o)

Anonym sagde ...

Jeg kunne godt have fortat dig at du har mange....

Uldbegavet sagde ...

Det er godt nok kreativt og superflot. Tillykke med dimittenderne.