fredag den 24. februar 2012

Fik endelig taget mig sammen


og så tog det kun sammenlagt 4 timer at lave de sidste rullegardiner.

Jeg har haft stof og montageudstyr liggende siden vi byggede til for over 1 år siden. I denne uge har vi alle vinterferie, og så har jeg udnyttet at Michael kunne hjælpe mig med at sætte dem op.

Projektet var dog lige ved at gå i vasken, da jeg var godt igang med det første rullegardin og jeg lige pludselig manglede dobbeltklæbende vlieseline.
Jeg bor i en udørk, når det gælder køb af sytilbehør. Skal 30 km væk for at komme til en syforretning. Heldigvis bor jeg kun 3 km væk fra Louise, der ALDRIG går ned på gear, og hun havde en meter liggende, som jeg kunne købe. Kom hjem med næsten 1 kvadratmeter.

TAK Louise.


Der er åbenbart ikke kædesnore med i sættet fra Stof og Stil, så indtil videre kan gardinerne ikke rulles op og ned.

Rodet forsvinder heller ikke, selvom der bliver taget billeder...

2 kommentarer:

EnHeberg sagde ...

Det er jo bare blevet super godt!
Det var bestemt så lidt for hjælpen - skulle det være en anden gang :) Vi i udørken må stå sammen!

Linda sagde ...

Hvor er det blevet godt. Jeg kender godt det der med intentionerne - men at få dem udført er en helt anden side af sagen. :-)