lørdag den 11. februar 2012

Nå men altså


Jeg fandt min manglende vante, og gik så i tænkeboks om, hvorvidt jeg skulle strikke nye eller ej.

Lageret blev frekventeret, men var slet ikke så velassorteret som jeg først troede. Hvis jeg skulle bruge lagergarn, har jeg ikke nok til større projekter. Og der er absolut ikke penge på kontoen til garn i denne måned.

Hmmm.. What to do..???

Lige pludselig i formiddag fik jeg lyst til at gå igang med ærmet, der har drillet mig. Skyndte mig at gå igang, inden jeg mistede lysten.

Googlede spytsplejsning og fik lavet et ok farveskift. Nu kører det..

3 kommentarer:

Uldbegavet sagde ...

Hvor godt, man siger jo også at nøde lærer nøgen kvinde at spinde. Eller som i dit tilfælde, nød lærer fattig kvinde at spytsplejse. God weekend til dig.

Lisbeth sagde ...

haha :-) Ja lige netop

laj [tulipan-hygge] sagde ...

ser rigtig godt ud Tommel op!