tirsdag den 7. august 2012

Faktaboks på Mathildes trøje


Er begyndt at luge ud i mine hængepartier. Et af dem er en faktaboks på Mathildes trøje. Det er vist ved at være 1½ måned siden, jeg gjorde den færdig, så det er vist ikke et øjeblik for tidligt.




Faktaboks:
Opskrift: Idas lommebluse fra Karen Noe str. 4 år
Garn: 173 gram Bomuldsgarn. Jeg mener det er Mandarin Classic ( endnu en grund til at få skrevet det ned med det samme) :-(
HOT/NOT: Jeg synes, den er meget bred og kort og stor i størrelsen. Synes dog stadig den er sød, så den kommer i skabet til foråret, hvor Mathilde er blevet lidt større. Så sidder den forhåbentlig bedre.

I kan se den med fyld her

3 kommentarer:

dqpage sagde ...

Frisk lille trøje.
Og god idé med faktaboks. Det har jeg ikke været for god til. Måske skulle jeg overveje at begynde ?
hilsen Mona

dqpage sagde ...

Frisk lille trøje.
Og god idé med faktaboks. Det har jeg ikke været for god til. Måske skulle jeg overveje at begynde ?
hilsen Mona

Uldbegavet sagde ...

Sød lille sag du har strikket.
Jeg synes en fakta boks er guld værd. Når man ser noget, man får lyst til at lave er det altså rart at vide, hvor opskrift og garn kan fås og hvor meget der er brugt. Jeg bestræber mig altid selv på at få lavet en faktaboks af samme grund.