søndag den 26. august 2012

Salg af krea-ting. HJÆLP!!?


Jeg er lidt i syv sind, og jeg håber, at I herude kan hjælpe mig lidt og dele af Jeres erfaringer.

Jeg har efterhånden skaffet mig et lille lager at hjemmegjorte ting, jeg overvejer at sælge.

Det er jo ingen hemmelighed, at jeg får rigtig mange idéer på diverse blogge, pinterest og nettet i almindelighed. Nogle af mine ting af direkte kopier, andre ting har jeg videreudviklet på.
Jeg vil ikke træde på nogen og vil ikke på nogen måde påråbe mig nogle rettigheder på mine ting, men kan jeg tillade mig at sælge tingene, uden at komme i unåde hos andre kreative bloggere??

Og i så fald, hvordan gør jeg det nemmest?? Hvilke erfaringer, har I gjort jer?

Jeg overvejer at sælge via Amio, men jeg kan også se, at der er flere, der sælger via deres egen blog.

Hvad vil I råde mig til??

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Lisbeth
Jeg synes du skal prøve Amio. Det er nemt og lige til at gå til!

dqpage sagde ...

Amio må være løsningen ..
Og så lader alle kunstnere sig jo inspirere forskellige steder. Hvis det er en kopi kan man angive kilden eller hvorfra man har sin inspiration - så går man ikke helt gal i byen .
:)
God fornøjelse
Hilsen Mona

Ps får mange kommentarer på det armbånd du har laver

Micha sagde ...

Så længe det ikke oprindeligt har været meningen du ville sælge det, synes jeg det er en fin måde at få plads til nye lækkerier, man gerne vil afprøve.
Så hop du da ind på Amio og prøv lykken :)
KH Micha