fredag den 26. juni 2009

Barslen er slut

eller rettere, den sluttede allerede 17/6. Nu står den på ferie indtil jeg skal starte på arbejde 27/7. Tullepigen herunder skal starte i byens eneste vuggestue, med monster-ventetid. Det gør hun 3/8, så vi har lige en uge hvor der skal ske lidt koordinering. Min mand tager 2-3 feriefridage den uge, og ferie hele næste, hvor han får æren af at aflevere hende for første gang..



Jeg glæder mig ikke til at stoppe med barsel, men jeg glæder mig vildt til at komme på arbejde igen.
Nye medarbejdere, ny jobprofil, nyt butikskoncept, ny aflønningsform for både mig og mine medarbejdere, gør faktisk at jeg føler at jeg skal starte på et nyt job. Det eneste, der er det samme, som jeg forlod det for 1 år siden er den fysiske beliggenhed af min butik..

PS: Udslættet omkring hendes mund skyldes mælkeallergi, og efter et par dage med jordbær, er der kommet sår på. Så det får hun så heller ikke mere...

PPS: Jeg har stadig gang i pindende. Jeg er bare ikke så god til at få taget billeder af det.

Ingen kommentarer: