fredag den 26. juni 2009

Et øjebliksbillede

Direkte taget herfra, og rettet til.. Vil dele en flig af min hverdag lige nu med jer.

Udenfor mit vindue er der… en meget flot blomstrende græsmark, der giver mig allergi, bare jeg kigger på den

Jeg tænker på… hvordan jeg lige skal strikke min eksamensopgave sammen

Jeg er taknemmelig for… at jeg har haft mulighed for at holde 1 års barselsorlov.

I køkkenet er der… rod efter aftensmaden

Jeg er klædt i… hvidt.

Jeg laver… så lidt som muligt.

Jeg skal… til at lave en projektplan for vores forhåbentlig kommende tilbygning

Jeg læser… ingenting i øjeblikket. Overvejer hvilken roman, der skal pakkes ned i kufferten, når vi skal i sommerhus

Jeg håber… at alle mine planer går op i en højere enhed.

Jeg hører… børnene, der leger på gulvet.

Rundt om i huset… er der smårodet.

En af mine yndlingsting er… min mobiltelefon. Nokia N95 8GB, der efterhånden trænger til en udskiftning, hvilket sker i uge 31, når jeg kommer på arbejde igen... ( fordelen ved at leve af at sælge mobiltelefoner...)

I løbet af weekenden skal jeg nå... at plukke hyldeblomster med mine børn, inden jeg tager alene afsted til 40-års fødselsdag.

Af billeder har jeg lyst til at dele…



Laurits har været ved at lege med kameraet på ovenstående mobil.. Skøre unge :-)

1 kommentar:

FrøkenTina sagde ...

Sikke et sjovt indlæg!

og vildt søde billeder...