torsdag den 11. juni 2009

Jeg er gået i gang med at sy..

Det er lang tid siden at trangen til at sy har været der, men lige pludselig er det altså kommet over mig, at jeg skal have 2 par haremsbukser, til at sjoske rundt i her i sommer.



Det er en perfekt dag at klippe stof. Skyerne hænger lavt, og jeg har så meget allergi, at jeg alligevel ikke har energi til andet end at tulle lidt rundt. Jeg fik spist kartofler til aftensmaden i går, og det blev hårdt og brutalt straffet med ubehag i hele kroppen og trykken for brystkassen. Efterveerne er der stadig i dag, med mathed og ondt i svælget.. Mon det kan lære mig at tage salat med selv, når jeg ved at det ikke bliver serveret hos værterne??

Når jeg er færdig med at klippe stof, skal jeg igang med at slå masker op til en buksedragt til Mathilde. Jeg havde ellers lovet mig selv, at jeg skulle afslutte et af de andre projekter, inden jeg begyndte, men idag skal jeg vist bare forkæle mig selv lidt.
Det eneste positive på denne dag, er at Mathilde er blevet optaget i vuggestuen. Det betyder at at hun starter en uge efter, at jeg er startet på arbejde, og ikke 3 uger som dagplejepladsen tilbyder. Derudover passer vuggestuen bare bedre til os - håber jeg..

Ingen kommentarer: