fredag den 20. april 2012

Sisyfos arbejde


Hvad var det egentlig jeg tænkte på, da jeg startede 2 retstrikkede projekter op samtidig??




Det er da et uendeligt - og kedeligt arbejde. Heldigvis er det ikke værre, end en god lydbog kan redde det.
Lige i øjeblikket hører jeg Liza Marklunds krimiserie. Kan anbefales.


Et andet Sisyfos arbejde er min jobsøgning. Kors, hvor er det enerverende at blive ved med at skrive ansøgninger og få det ene afslag efter det andet.

I mandags startede jeg i et aktivt netværk for jobsøgende. Det er dejligt at få nogle "kolleger" igen. Håber på at det kan hjælpe mig med at holde en høj kadence i forhold til jobsøgningen.

Jeg bestod for øvrigt min Prince2 certificering, så jeg nu arbejder jeg på at komme til at få penge for at være projektleder/salgsleder/salgschef/personalekonsulent/ personalechef mm.
Med en HD i Organisation og Ledelse burde det være muligt at få noget, men åbenbart ikke *SUK*

5 kommentarer:

marion sagde ...

kender alt til det med jobsøgningen kan desværre ikke sige noget opløftende om det punkt jeg har søgt job siden august og havde min første samtale over telefonen i torsdags, ellers har jeg ikke været til en eneste nogle gange får man ikke engang et svar tilbage det er ikke særlig motiverende kan jeg godt tilslutte mig.
men tænk på at så har du bare den tid mere til at strikke og lave andre kreasysler...

Uldbegavet sagde ...

Det er virkelig uretfærdigt, at der ikke er jobs nok til alle. Hvorfor i alverden har vi indrettet samfundet sådan, for der er da nok af ting, der skal gøres, så alle burde kunne få et job. Jeg er selv uddannet cand.cur, men arbejder som lægesekretær, da jeg aldrig fandt et job indenfor mit fagområde. Jeg håber du har bedre held med det. Jeg ønske dig al mulig held og lykke.

Mette sagde ...

Tja... Nogle gange skal man vælge de ting man kan gøre i søvne... Måske var det det, du ubevidst havde brug for...
Håber du snart finder en virksomhed, der indser du er det rene guld!
Kram

dqpage sagde ...

Det er da godt nok noget møg for dig, at du ikke kan få et job med de kvalifikationer.
Men det er jo ikke dig og kvalifikationerne der er noget galt med - det er tiderne.
Håber det vender snart, og at der begynder at komme jobs igen.
hilsen Mona

EnHeberg sagde ...

Det ene retstrikkede projekt er da troda alt med striber :)
Jeg ønsker dig fortsat held og lykke med jobsøgningen!