søndag den 31. oktober 2010

En laang søndag

Dagen hvor tiden er stillet tilbage, bliver altid en lang en af slagsen herhjemme. Børnene vågner som de plejer, altså bare en time tidligere..

Vi har døbt dagen "dovnesøndag", hvorfor der ikke er nogle af børnene, der er kommet i tøjet endnu.
Til gengæld bliver der hygget max med lego på bordet..



Deres far er på arbejde hele dagen, så mens de hygger med legetøj, har jeg en masse småprojekter, der skal ordnes;

Amayas ryg er snart færdig. Laurits´cardigan mangler kun en forkant og lynlås. Reolen i baggrunden af billedet skal fyldes med bøger og der skal ryddes op i køkkenet. Det vigtigste er dog strygning og klipning af 22 meter stof. I morgen kommer min søster med symaskinen, og så skal vi sy gardiner.
De gamle lamelgardiner kommer altså ikke op efter vi har fået ordnet stuen..

Det vigtigste i morgen, er dog at vi skal en tur til Bindestuen i Saltum og bruge penge på garn.. ( ja, og så skal jeg melde mig ledig..)

Jeg skal nok nå det hele i mit eget tempo.

God søndag til jer alle..

2 kommentarer:

EnHeberg sagde ...

Tak - og også god søndag til dig.

Nogle gange når man meget mere, end man selv havde forestillet sig, man gad på sådan en søndag.
Her har vi allerede ordnet vasketøj, støvsuget og vandet blomster. Hvad kan det ikke ende med ;)?

Rigtig god tur i morgen til jer begge. Sikke hyggeligt!

Signe sagde ...

Vi når det hele - og lidt mere.