søndag den 24. oktober 2010

Indlæg nr. 200 og et færdigt projekt

HUURRAAA og JUBIII, det her er mit indlæg nr. 200, og selvfølgelig skal det fejres med et nyt projekt.

Imellem færdiggørelsen af huset, er det da blevet til en lille smule strik, og efter at jeg måtte sprætte Mathildes halsedisse op, er den blevet færdig i den rigtige tykkelse.



Faktaboks:
Opskrift: Halsedisse fra Tora Frøseths sæt Ready set Winter
Garn: 53 gram Kauni 8/2. For en gangs skyld har jeg lavet noget af mit lagergarn. Det er første gang, jeg har prøvet at strikke i det, men det er absolut ikke sidste.
HOT/NOT: Modellen er rigtig god og garnet helt perfekt. Nu er det vist bare op til mig at give Mathilde den på..

Jeg er næsten færdig med Laurits´cardigan, men igår havde jeg så meget hovedpine, at jeg ikke orkede at sy ærmer i. Så derfor kom Amaya som voksen på pindende i stedet. Jeg har haft garnet liggende til det projekt i laaang tid, så det var vist på tide at starte på den. Jeg har jo mit projekt "tøm-strikkekurven-for-indhold"

2 kommentarer:

Lykke sagde ...

Dejligt med lidt at lune halsen med :-) Er Kauni garnet ikke kradsende for hende at have ind på halsen?

Lisbeth sagde ...

Hun har en hue i det samme garn, som hun gerne bruger. Hun virker ikke som om det generer hende :-)