mandag den 4. oktober 2010

Stilhed eller storm?

Der er stille her på bloggen. Jeg ved det godt. Strikketøjet ligger også stille for tiden.
Min tid går med at male, sætte filt på andre vægge og male igen. Der skal nok komme billeder, når vi er færdige.
Børnene flyttede ind på deres værelser i weekenden. Der mangler bare lidt reoler, så er de på plads.
Om lidt kommer min mor, og så skal vi sætte filt op på væggene i kontor/forgang.

Når jeg ikke maler, bruger jeg en del tid på at søge job. Om en måned udløber min opsigelse og jeg bliver ledig. Et skrækscenarie af de helt store for mig. Jeg vil vil vil vil bare ikke ind i systemet.
Så hvis I nu kender nogen, der arbejder i en virksomhed i Nordjylland, der kan tænkes at kunne bruge en person med stor detailerfaring, der har læst HD i Organisation og ledelse, så giv lige et praj ik?

Ingen kommentarer: