søndag den 31. maj 2009

Slips til storebror




Jeg kender kun en, der kan bære et strikket slips, nemlig min storebror. Så det var da helt naturligt, at han skulle have et i fødselsdagsgave. Det blev prøvebundet herhjemme, dog uden videre hurra-råb, for det gled meget lidt godt. Det kom dog ned i æsken og sendt til den anden ende af landet.

Faktaboks:
Opskrift: Mattis slips fra Wilferts
Garn: 70 gram Drops Silke Tweed. Et forfærdeligt garn at strikke i. Det er hårdt, som bare pokker
HOT/NOT: Semihot. Det blev modtaget ligesom det blev afsendt; med blandede følelser. Da det er svært at binde, er brugsværdien nok lige nul.
Jeg har dog endelig fundet en forhandler af originalgarnet, så næste gang jeg kommer til Aalborg, tager jeg nok ned i Designværkstedet og køber garn til et nyt. Det er meget anderledens end det jeg brugte, hvilket nok vil gøre det lidt mere fedt.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Strikkede slips er jo også ved at komme på mode.

http://www.trendlovers.dk/media/catalog/product/cache/4/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/s/o/sort-slips-lucleon-stor.jpg

Tina Buur sagde ...

Jeg synes, det slips er forrygende. Deler du opskriften med 'gamle veninder'...
Mange hilsner fra Tina Buur