tirsdag den 13. september 2011

Elsker at få pakker


også selvom at jeg selv har betalt for den...

Det gør det slet ikke værre af, at jeg har handlet i en butik, der har givet mig en supergod, hurtig og personlig betjening.

Jeg har kun mødt Mette fra Bettekun en enkelt gang, men forhåbentlig ikke den sidste. Kig ind til hende. Hun syr det sødeste børnetøj, som jeg desværre nok ikke kan få mine børn til at gå med. Det er simpelthen for pænt ( har nogle meget praktiske børn.. ). Der er også lækkert garn i butikken og så har hun clover-hæklenåle.


Billedet er hentet på bettekun.dk



Det er nemlig dem, jeg har købt hos hende. Nu må jeg simpelthen prøve dem selv.

Jeg har en del hækleprojekter i kø. Jeg har lovet hende, at de bliver vist på bloggen, så jeg må hellere starte på dem...

1 kommentar:

Ellen sagde ...

De hæklenåle bliver du med garanti glad for. efter at have prøvet dem, kan jeg ikke bruge andet. God dag.