lørdag den 3. marts 2012

Endelig er ærmerne færdige


Så blev ærmerne endelig færdige. Hold da op, det holdt hårdt.

Jeg har lavet dem simultant, for at få farveskiftene så ens som muligt. Altså først en kube på det ene ærme, så en kube på det andet.

Min strikkemojo forsvandt fuldstændigt undervejs, så jeg måtte næsten tvinge mig til at lave ærmerne færdige.
Nu kører det bare derudad igen.



Desværre er trøjen blevet lidt for bred. 5 cm for at være helt nøjagtigt. Det bliver klart en efterårstrøje, men så er den også klar.

Mathilde skifter hele tiden mening om, hvorvidt der skal lynlås eller knapper i. Vil prøve at overtale hende til lynlåsen, så jeg måske kan få den en lille smule smallere, idet jeg så ikke skal lave kant til knapper og knaphuller.

Har her til morgen bestilt garn til en sommerkjole. Glæder mig til at komme igang..





7 kommentarer:

dqpage sagde ...

Den bliver rigtig flot :)
Men sikken et arbejde
Hilsen Mona

laj [tulipan-hygge] sagde ...

whau hvor er det flot

Mette sagde ...

Hvor bliver den bare flot

Frøken Tina sagde ...

Hvor bliver den bare flot - ellers kan du måske sy den lidt ind på maskine?

Ellers en god ide med lynlås!

Uldbegavet sagde ...

Hvor bliver den fin, godt du har fundet din strikkelyst igen.
Jeg glæder mig til at høre mere om strikkjolen.

Unknown sagde ...

Du har fuldstændig styr på de strikkepinde.. bare det var mig..

Du er go, ja du er..
Lone

EnHeberg sagde ...

Puha - det er også noget af en opgave. Virkelig flot!