søndag den 12. august 2012

Gør mig klar


I morgen starter hverdagen for alvor herhjemme. Jeg skal møde på arbejde for første gang i 10 måneder. Lidt mærkeligt at tænke på, men jeg glæder mig helt vildt meget.

Kom til at tænke på i går, at jeg manglede et penalhus, så jeg måtte lige gøre dette kaffe penalhus færdig. Det er vist snart 2 måneder siden, jeg strøg stoffet på bagsiden af kaffeposen. Så jeg skulle bare igang med synålen. 


Bøger og papirer er pakket i tasken. Jeg har brugt den sidste uges tid til at lave årsplaner mm.


Jeg har fået min fars gamle kridtholder. Tror det var lidt specielt for den pensionerede lærer at give den videre <3 p="p">

Kommer vist mest til at bruge den interaktive tavle, men der er da noget nostalgi i at have sådan en.

3 kommentarer:

dqpage sagde ...

hej Lisbeth
Sejt penalhus - så er du bare klar til start i morgen ?
jeg vil ønske dig held og lykke med det hele .
Det skal nok blive supergodt :o)
fik du mail fra mig ? jeg har forsøgt at sende dig en, men er usikker på, om den er sendt rigtigt.
Ellers sig til - så får du en ny :)
hilsen Mona

marion sagde ...

Spændende at du skal starte nyt job, vil ønske dig held og lykke på din første dag :-)

Og dejligt at der kan arves ting, som på en eller anden måde betyder noget for en :-)

Uldbegavet sagde ...

Sikke en sjov ide at lave et penalhus selv af en kaffepose, det har jeg ikke set før, men resultatet er flot og der er garanteret ikke andre, der har et magen til.
Stort tillykke og held og lykke med din første af forhåbentlig rigtig mange gode dage.