lørdag den 20. oktober 2012

To UFO'er taget frem


Jeg er blevet færdig med Camilla idag. I skrivende stund ligger den til tørre, så der kommer billeder i morgen.

Det betød også, at det var tid til at tage endnu en UFO (UnFinished Object ) op af kurven. Jeg har flere nye ting på bedding, men lige nu har jeg åbenbart fået besøg i Finititis-Yrsa, for det er klart kurven, der trækker i mig.

Jeg startede med at tage mit julebroderi fra sidste år frem igen. Meningen er, at det skal blive et kræmmerhus med guldkant, og jeg håber, der kommer på træet i år. Det er et lidt noget større projekt, end jeg troede, da jeg startede på det.




Da så børnene sov, og jeg ville sætte mig til rette foran Voice, så måtte jeg jo finde noget tv strik frem.

Ulempen ved at have ting liggende længe i kurven er altså klart, at man ikke kan huske, hvor langt man er nået, så jeg måtte lige bruge lidt tid på at komme up-to-date med projektet. 
Desværre kan mit kamera ikke fange den meget flotte turkise farve.



Det ender med at blive en kjole med hæklede borter.

1 kommentar:

Mette sagde ...

glæder mig til at se begge dele