søndag den 25. november 2012

Sik´en fest, vi har haft nu i nat...


Er ved at komme mig over en fantastisk fest i går. Min folkeskole havde 50 års jubilæum, så der var arrangeret stor fest i hallen på skolen.

Selvom det er 20(?!) år siden, min årgang dimitterede var ca.halvdelen mødt op.

Eftermiddagen bød på åbent hus på skolen, hvor vi havde fået tildelt et klasselokale, til at sidde og snakke i. Der kom selvfølgelig øller på bordet, og snakken gik hurtigt. Der var mange, jeg jævnligt ser, men der var endnu flere, jeg ikke har set i alle årene.

Utroligt at biologi, fysik og husgerning både lignede og lugtede ligesom dengang.



 
Vi grinede, snakkede og grinede igen, og kom lynhurtigt tilbage i vores gamle roller.
 
Forhåbentlig går der ikke tyve år, inden vi ses igen..
 
Idag var det dog nødvendigt at lave nogle gode chokolademuffins, til at pleje tømmermændene meed :-)

 
 


Håber at I også har haft en god weekend?!

3 kommentarer:

dqpage sagde ...

Det lyder som en superhyggelig fest + gensyn :o)
hilsen Mona

Uldbegavet sagde ...

Det lyder rigtig hyggeligt, det er altid sjovt at høre, hvordan det er gået for de andre.

EnHeberg sagde ...

Det var en fantastisk fest!! :)
Jeg er også stadig træt, også selvom jeg slet ikke var fuld - vi er jo nok ikke 20 år længere :)
I må bare arrangere en fest næste år igen ligesom os.