fredag den 20. februar 2009

Nye ting på pindende



Jeg blev lokket, gjorde jeg.. Ishbel er kommet på pindende på foranledning af min søster. Jeg fandt noget shetlandsuld på lageret, som jeg fik i fødselsdagsgave sidste år. Det er lidt hårdt at strikke med, men jeg håber det ændrer sig, når det bliver skyllet op. Forhåbentlig kommer der en klud til halsen ud af det.



I øjeblikket har jeg mine strikkepinde med tilbehør i disse røde plastikdimser. De kan ikke lukkes ordentligt, så der er et syndigt rod i mine kurve.

Til jul havde garnstudio en kalender med små opskrifter, og derimellem var der et filtet etui til strikkepinde. Perfekt projekt, når der samtidig er et par bukser til datteren i Eskimo, der bare ikke blev gode.



Et par bukser kan hurtigt blive til et etui... og hvis det bliver godt, bliver der også lavet et til rundpinde, der dog skal bruges til nåle, maskemarkører und so weiter..

Ingen kommentarer: