tirsdag den 14. april 2009

Suttesnorer

For nogle uger siden så jeg en lille pige med en strikket suttesnor. Det satte nogle tanker i gang, Ravelry blev frekventeret og jeg fandt en gratis opskrift på hæklede suttesnore. Jeg synes at det hæklede er lidt mere fast i det end det strikkede..



Min printer er midlertidigt ude af drift, så der var ikke andet for end at sætte mig tilrette foran computeren med kaffe og bomuldsgarn fra lageret.




Jeg fandt et par aflagte seler fra Laurits. De blev klippet i stykker, så der var til at sætte snoren fast i tøjet.
Den nederste med sutten var med i zoo i går, og den er blevet lidt længere i brug, men den er yderst effektiv.

Faktaboks:
Opskrift: Pacifier Leash by Sylvia Schuchardt
Forbrug: 15 gram bomuldsgarn. Lidt har også ret.
HOT og NOT: Yderst effektive, så HOT!

I et snuptag er Aprils bidrag til 12 projekter klaret :-)

1 kommentar:

Miss Midtjylland sagde ...

Hvor er de bare fine! Når jeg er blevet ok til at strikke, vil jeg også igang med at hækle - der er så mange fine ting, man kan lave!