fredag den 24. juli 2009

Endelig et færdigt projekt

Min nederdel fra bogen Feminin strik er endelig færdig. Det er ikke fordi at den er sen at lave, men den har ligget i kurven til fordel for en del andre projekter.



Jeg tror den bliver et hit, især til vinter med strømper og støvler. Den er superbehagelig at have på. Garnet er fra en trøje jeg lavede sidste år, da jeg ventede mig. Den blev kun brugt ganske få gange, og nu er den hyllet op og brugt til nederdelen med 1½ nøgle mere af samme garn fra lageret.

Faktaboks:
Opskrift: Nederdel fra "Feminin Strik" af Lene Holme Samsøe.
Garn: 320 gram Blend Tendens fra Hjertegarn og Hæklegarn nr. 5 af ubestemmeligt mærke, da jeg er kommet til at smide bandarolen ud.
HOT/NOT: Absolut hot. Håber jeg kommer til at bruge den. Går normalt ikke med nederdel, men denne kan jeg li´:-)

Den bliver en del af mine 12 projekter.

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Jeg synes skjørtet var kjempefint og forstår godt at du er så fornøyd med det. ;-)

Birthe sagde ...

Ganske enkelt .... super smart :-)