fredag den 25. september 2009

Award fra Hanne


Jeg har været så heldig at få en award fra Hanne

Det indebærer at jeg skal fortælle 10 ting om mig selv..

1) Jeg har en tvillingesøster, som jeg overhovedet ikke kan undvære, og som heldigvis kun bor 15 minutters kørsel væk.

2) Jeg er speedsnakker. Jeg snakker gerne meget - og hurtigt. Måske en konsekvens af ovenstående. Vi snakkede "tvillingesprog" med hinanden, og snakkede først rigtigt, da vi kom i børnehave som 4- årige. Vi har så gennem årene "kæmpet" for at fortælle vores forældre om vores oplevelser før den anden :-)

3) Jeg har en del pollenallergi, der desværre betyder at jeg er intolerant overfor rigtig mange fødevarer. Blandt andet kartofler, gulerødder, peberfrugter, æbler, pærer, nødder og jordbær.

4)Selvom jeg flyttede fra Sjælland som 5-årig, føler jeg mig stadig som sjællænder.

5)11. juni 2007 aborterede jeg desværre 11 uger henne i min graviditet. Dette medførte en stor sorg i mit liv. Efter dette besluttede jeg mig for at afslutte min HD i ledelse og tage kontakt til en god ven, jeg desværre havde mistet kontakten til, og som jeg savnede rigtigt meget. Jeg har nu en engel af glas stående på min hylde. Glasset symboliserer både det skrøbelige liv og det stærke minde. Englen passer på mig og min familie.
Året efter kom Mathilde heldigvis til verden.

6)Jeg er rigtig god til overspringshandlinger. For eksempel skulle jeg nu have siddet og skrevet på mit eksamensprojekt om Kompetence udvikling.

7) Jeg bruger strikning som meditation og bevidst nedstressning. Til dagligt er jeg i fuld gang hele tiden, men når jeg strikker er jeg tvunget til at sidde stille og koncentrere mig.

8) Jeg er meget interesseret i Feng Shui, men har ikke gjort noget ved det endnu...

9)Jeg hader rod, men jeg er enormt dårlig til at holde orden. Jeg er lige så dårlig til at rydde op...

10) Her i september har jeg fejret både 14 års kærestedag og 6 års bryllupsdag med Michael. Om 2 år har jeg kendt ham det halve af mit liv...


Jeg ved ikke hvem jeg lige skal sende denne her videre til, og da jeg principielt ikke sender ting videre, er det op til jer læsere at tage awarden til jer..

I løbet af weekenden kommer der strik på bloggen igen - det lover jeg....

Ingen kommentarer: