lørdag den 30. januar 2010

Statusopdatering

Der er gang i strikkepindende.. Der er så meget knald på her i huset, at jeg bruger det meditativt, for at få mig selv med..

Det skrider fremad med Mizz Beezy. Selvom det er ret, ret , ret, så er det lækkert at strikke. Garnet er helt vildt lækkert. Det er ikke sidste gang jeg strikker i det.



Jeg er gået i gang med vesten til Laurits. Han er meget utålmodig,og synes slet ikke jeg er nået langt nok. Garnet er også her en sand fornøjelse. Halv uld , halv bomuld og dejligt blødt.



Mønsteret er nemt at memorere, men jeg fangede alligevel en fejl, da jeg sad med det kl. alt for tidligt i morges. De yderste små snoninger har forskudt sig en enkelt række i forhold til midterborten. Jeg overvejer bare at lade som ingenting..

Mathildes cardigan må vente til vesten er færdig. Jeg har fundet ud af at 2 projekter ad gangen er nok for mig.

Lige nu er jeg ved at tage mig sammen til at åbne min arbejdspc og få lavet lidt speciale et par timer. Mathilde sover i barnevognen, godt pakket ind og med solen på kalechen, så hun ikke fryser i kulden, og Laurits har sovet hos sine bedsteforældre i nat. Vi tager ud og henter ham, når Mathilde har sovet.. Men nu er der ro... Kan selvfølgelig også sætte mig i sofaen med strikketøjet....

2 kommentarer:

FrøkenTina sagde ...

Uh, hvor jeg kender det der med at ville lave noget for sig selv når der er ro - selv om man ved man burde ordne noget...
Håber du både fik tid til speciale og strik!
Miss Beezy er skøn i farverne!
Vesten - ville også overveje at lade som ingenting :-)

EnHeberg sagde ...

Beezy er så lækker, og det er garnet fra Geilsk så afgjort også! Den bliver flot!
Glæd dig, glæd dig.
Jeg ønsker mig også at strikke Rundstykke i hvid, smuk og lækker uld :)
Vesten bliver smuk. Jeg kunne ikke lade som ingenting og ville ikke se andet end den ene række masker, men sådan er vi jo heldigvis forskellige.
God strikkelyst.
Jeg sender hilsnen videre til Stine <3
Knus Louise