torsdag den 3. juni 2010

Blogleg

Jeg er blevet tagget af Louise til denne lille leg

Morgenens nedtur:

Jeg skulle ikke på arbejde, da jeg jo fik lov til at aflevere nøgler igår.. ( se forrige indlæg)

Morgenens optur:

Jeg skulle ikke på arbejde, så børnene blev afleveret på cykel uden nogen som helst form for stress. Vækkeuret var end ikke sat til. Blev dog vækket kl. 6 af Mathilde

Uden for mit vindue:

Jeg kan se ud af terassedøren, der er fuld af Mathildes fedtede fingeraftryk, ud på en nyslået græsplæne.. For anden gang i de 4 år, vi har boet her har jeg slået græs. Hyggede mig faktisk med det, men shh Michael må ikke få det at vide.

I min vindueskarm:

er der alt for få blomster..

I fjernsynet kører:

En eller anden Clint Eastwood film

Jeg vil høre:

Pigen der legede med ilden på lydbog. Er blevet bidt af historien.

Mit tøj:

Sorte busker og en lys brun top og trøje

I dag skulle jeg nå:

Ikke rigtigt noget. Havde lovet at slå græsset og rende et ærinde.

Men ville hellere:

Ved ikke om jeg hellere vil arbejde.. Nåede det jeg gerne ville, incl. et par dejlige telefonsamtaler og kaffe på min venindes terasse.


Weekend/søndag skal gå med:

Vi skal have gjort klar til at mureren kommer på mandag og begynder med at lave fundament til tilbygningen.

Dette billede har I aldrig set før:

Billeder fra mandag morgen og mandag eftermiddag. Store nedrivningsdag. Det er min dejlige mand, der flasher sin skaldede isse på eftermiddagsbilledet.





Jeg vil sende legen videre til min tvillingesøster Signe,der ikke er for flittig ved tasterne :-)

1 kommentar:

EnHeberg sagde ...

Hvor er det et fint indlæg!
Husk, det skal være skidt, før det bliver godt.
Held og lykke med det!
Knus Louise