tirsdag den 22. februar 2011

Feminist eller??

Jeg har købt bil idag - som Michael skal køre rundt i..

Peugot 206 HDI

Jeg er måske feminist, men jeg vil, vist det kan lade sig gøre, gerne eje min egen bil. Især når vi nu har 2 af slagsen. Jeg vil gerne være sikker på, at jeg har lidt, der er mit, hvis jeg lige pludselig skulle komme til at miste ham jeg elsker. Vi er også begge ejere på huset.

Vi bytter, så jeg kører i hans og han i min, hvilket er uden betydning i hverdagen.

Er det bare mig, der er speciel?? Eller hvordan har I det med at eje noget selv?

5 kommentarer:

Camilla sagde ...

Lige meget hvad, så er bilen fed! Og jeg ville køre i den selv hvis det var min :-)

Lisbeth sagde ...

Alternativet er spækket med diverse ekstraudstyr og komfort, som den nye ikke har, så jeg hælder stadig til den gamle, der kun er 3 år gammel.

EnHeberg sagde ...

Tillykke med det nye automobil :)
Er spændt på, hvilket navn hun får.

Lisbeth sagde ...

Sjovt du siger det Louise. Min veninde har også spurgt til navne idag.
Har ikke kønsbestemt bilen endnu, og synes heller ikke den har helt personlighed nok til et navn.

Lydert sagde ...

Det er altdi klogt at sikre sig ved at eje selv, vi ved jo ikke, hvad morgendagen bringer, og alt for mange kvinder står uden en krone på lommen, hvis manden f.eks. går sin vej eller dør.