onsdag den 23. marts 2011

Fantalastisk uge

Okay, hører vist for meget MGP i øjeblikket. Sådan er det vel, når man har en dreng på 6½, der i løbet af 2 dage tabte begge sine fortænder. Så nu er der et flot mellemrum :-)

I mandags havde jeg fødselsdag. Fyldte 34 år. Den første rigtige forårsdag, hvilket jeg synes er meget passende.
Fik en del penge til at købe tøj for. Har stadig ikke rigtig fået oparbejdet et garderobeskab, der passer til mit job, men det kan der blive rodet bod på nu.

Min dejlige tvillingesøster ved hvad der gør mig glad, så jeg fik denne gave af hende.


Et gavekort til Byslavi. Glæder mig til at bruge det.

På lørdag skal jeg til blogtræf i Aalborg. Glæder mig rigtig meget. Tryk på ikonet til højre, hvis du er mere nysgerrig.
Der skal nok komme en masse billeder. Hvis jeg altså husker at tage nogle..

Det går laaangsomt frem med benvarmerne. Synes jeg strikker og strikker, men de er stadig ikke lange nok. Og så mangler jeg stadig en hel mere, og der er deadline. Fortryder en lille smule, at jeg tilbød at lave dem.. Ved dog at de vil blive brugt meget. Så gør det ikke så meget, at de er sene at lave.

Ingen kommentarer: