søndag den 20. marts 2011

Tegn på forår..

Der er flere tegn på forår.

Den der er helt sikker i min familie, er de årlige gymnastikopvisninger. Jeg har ikke været aktiv gymnast i flere år, men nu begynder det at rykke i mig igen.
Idag var Mathilde og jeg på gulvet sammen med forældre/barn holdene. Laurits sad på sidelinien og fik faktisk taget et ret godt billede af os, mens Mathilde er ved at rulle rundt til en kolbøtte.


Da vi havde brugt formiddagen i Brønderslevhallen, hentede Michael en meget træt Mathilde, og Laurits og jeg kørte turen til Tårs, hvor vi så fætter, kusine og moster lave opvisning.
Det har været en rigtig fin dag, hvor min søster rykkede Laurits' meget løse og blødende rokketand ud. Nu ligger den under puden sammen med den sidste tand han tabte, og jeg har kørt rundt på tankstationerne i byen, for at have nok penge til tandfeen, når hun kommer om kort tid..

Jeg kom vist også til at sige ja tak til at tage holdet sammen med Mathilde til næste sæson.

Det er også et godt forårstegn, når vinterløbetøjet begynder at blive for varmt at løbe i..

Det sidste forårstegn er at min pollenallergi-fødevareintolerance igen begynder at røre på sig.. Lige så snart pollensæsonen går i gang, går mit immunforsvar i selvsving og jeg reagerer på en masse forskellige fødevarer. *SUK*

Nu banker tandfeen på døren.. og jeg skal i seng så jeg er frisk og udhvilet til min fødselsdag i morgen :-)

Ingen kommentarer: