torsdag den 9. februar 2012

Øv bøv bussemand


Min ene fingerløse vante er blevet væk, hvilket nærmest er en katastrofe.

Nu er jeg gået på jagt efter en opskrift på en ny.

Kan bare ikke helt finde ud af, om det skal være disse

Billedet er lånt her

eller disse

Billedet er lånt her


Det er måske mest en overspringshandling, fordi jeg ikke rigtigt kan komme igang med ærmerne til Mathildes trøje, fordi farveskiftene er så besværlige.
De sidste par dage har jeg hæklet på en abe, bare for at undgå ærmerne.. tsk tsk

4 kommentarer:

Trillemus sagde ...

Jamen det er da ikke noget problem. Du strikker da bare begge par, for vinteren ser ud til at blive i hvertfald en uge eller to mere. De er virkelig flotte begge par.

God weekend Kh Mette

Lisbeth sagde ...

Har tænkt den samme tanke Mette :-) tror jeg starter med de øverste. Der må være noget garn på lageret, der kan bruges.

Uldbegavet sagde ...

Jeg er enig med Trillemus strik begge par, de er så flotte, at det er umuligt at vælge.

Stine sagde ...

Hmmm... så kom der en ting mere i min ravelry kø. Jeg er helt vild med de øverste :-) Men de er dejlige begge to. Jeg tror også det er farven der gør at de øverste er ekstra uimodståelige.