fredag den 1. juni 2012

Strikke update

Det er efterhånden ved at være længe siden, at jeg har skrevet om mine strikkeprojekter. Måske fordi der ikke sker det store på den front for tiden.
Den stribede Tankestreg stor for en gang opsprætning, fordi jeg har strikket den for lang, til trods for at jeg har fulgt opskriften. Kan ikke rigtig tage mig sammen til det. Min turkise kjole bliver lige så stille længere. Det er dog mest, når jeg bliver fanget af en film, at jeg sætter mig og strikker. Det sker dog ikke så tit.. Har en masse andre projekter i hovedet, jeg skal bare lige igang med dem.. PS: Synes at jobsamtalen i går gik godt. De gav ihvertfald udtryk for, at jeg sagde de rigtige ting, og havde de rigtige tanker omkring jobbet. På mandag får jeg at vide, om jobbet bliver mit.. Gider det rigtigt godt..

2 kommentarer:

dqpage sagde ...

uhh - så må du holde is i maven helt til mandag ..
det er længe at vente.
jeg x fingre fortsat.
spændende med strikkeprojekterne.
hilsen Mona

Uldbegavet sagde ...

Det skulle forbydes at lade folk vente så længe. Hvis jeg var arbejdsgiver, ville jeg ringe i løbet af et par timer, for ikke at holde nogen på pinebænken.
Jeg krydser fingre for dig og håber at du får det job.
Strikketøjet ser godt ud.