mandag den 16. juli 2012

Ferie på Sjælland

Lørdag nat kom vi hjem fra 4 dage på Sjælland.

Hvis man spørger mig, var det alt for kort tid, vi kunne være derovre.
Jeg er født på øen ( Kalundborg) og flyttede derfra som 5 årig. Hvilket er rigtig mange år siden. Alligevel har jeg det som om, jeg er kommet hjem, hver gang jeg når til Sjælland. Jeg fyldes med en dejlig ro, og jeg slår over i sjællandsk med det samme.




Vi nåede meget på kort tid. Det meste blev fanget på Instagram undervejs. Disse billeder er de fleste af dem, der blev uploadet undervejs.

3 kommentarer:

Uldbegavet sagde ...

Det kender jeg godt. Er selv født og opvokset på sjælland og selv om det er uendelig mange år siden, ser jeg stadig mig selv som sjællænder, sådan er det bare.
En skam du ikke kunne blive længere, forhåbentlig får du snart mulighed for en ny tur.

Marianne sagde ...

Kender det. Sådan har jeg det når jeg kommer til Århus, hvor jeg er født og opvokset. Min søster siger at man kan se en forandring i mine øjne, når jeg er i den by. Burde nok flytte tilbage. :)

EnHeberg sagde ...

Jeg blev eksporteret, inden jeg tog skade :) Savner på ingen måde Sjælland, så det er jo fint nok. Selvom Brønderslev virkelig er en udørk og på ingen måde et drømmested i den retning, men nu har jeg jo også to "hjem" :)