søndag den 1. juli 2012

Projekterne står i kø


Jeg er på det seneste kommet dertil, at 4-5 igangværende projekter er lige i overkanten. Jeg føler ikke, jeg bliver færdigt med noget, fordi jeg hele tiden strikker på noget forskelligt.

Mathildes trøje er næsten færdig, og hendes kjole bliver den næste, der står for skud.

Men - for der er et men..

Jeg har endnu flere projekter, der ligger og venter. Der bliver ved med at dukke nye ting op, der bare MÅ laves. Også ikke-strikke relaterede kreaprojekter.

Det er vist godt, der er ferie :-)

3 kommentarer:

EnHeberg sagde ...

Præcis. Rigtig god ferie!

Uldbegavet sagde ...

Uh, pas på du ikke udvikler to-do stress på strikkefronten.
Heldigvis nærmer ferie tiden sig, mon ikke det kan hjælpe lidt på bunkerne.
Rigtig god ferie til dig.

dqpage sagde ...

Uhh - tal ikke om projekter i ventekø ..
Pyyyh ..
Men det er da heldigvis sjovt - og det er os selv der stiller nye ting i køen ;)
Hilsen Mona